March 22, 2014

Musik i København (Música a Copenhaguen)

M'agradaria comentar dos llocs a on vaig anar a veure/escoltar música i que em van agradar, bastant. Hi ha moltes sales de concerts i molta activitat musical a la ciutat, sempre, però jo de moment no l'he experimentat gaire... perquè a molts llocs s'ha de pagar entrada.

Total, primer de tot, el Christiania Jazz Club, un lloc on fan jazz jams, improvitzacions, i la gent va allà i toca... No sé exactament quins dies de la setmana són, jo sé que els diumenges... ho fan. I jo hi vaig anar un diumenge de febrer, després d'exàmens, i em va encantar! Bé... molt fum, perquè a dins s'hi pot fumar i jo ja no estic acostumada a aquest ambients irrespirables... però a part d'això, genial!


Un petit record del que vaig escoltar aquell dia...




A Christiania també hi ha l'Operaen, on hi he anat algunes vegades també, i moltes vegades fan concerts de swing i música balcànica. El lloc està molt bé, però habitualment s'ha de pagar per entrar.


I després, un altre dia vaig anar a l'Osram Huset, que és com un casal, on hi van fer un concert de música balcànica, i un amic d'una amiga hi tocava. També va estar bé, el que passa que la gent no estava gaire animada, i a vegades la música semblava més àrab que balcànica... no és una queixa, però no era tan ballable =P Vídeo!


I crec que ja he dit i posat tot el que volia i se m'ha acudit!

Bye!

No comments :

Post a Comment