March 22, 2014

Rejs rundt: Dragør og Dyrehave (Viatjant: Dragør i el parc dels cèrvols)

Doncs anar a aquests dos llocs en bicicleta des de casa meva són un total de 82km. Està prou bé que no hagi mort en l'intent ^^

Dragør és una ciutat al sud de l'àrea de Copenhaguen, està just al sud de l'aeroport, i és un lloc molt cuco, que a l'estiu ha de ser molt maco. Situat a la costa, amb port, platges... molt bona pinta! Per mala sort no hi vam poder estar gaire estona i el temps no acompanyava gaire, així que em vaig quedar amb les ganes de veure més... motiu pel qual hi tornaré a anar segur! Les fotos del Google són precioses! Jo no en tinc gaires de "bones".

I el Dyrehave (Deer Park, Parc dels cèrvols) a Klampenborg... és immens! També hi vam anar en bici, en aquest cas per la carretera que està tocant al mar... i el trajecte va ser preciós. Aquell dia feia molta boira i no es podia veure res a més de 10 metres de distància, no vaig poder veure pas l'horitzó al mar! Però tot i això, el paisatge era espectacular, fred, tètric... jajaja, a mi em va agradar!!! Un cop arribats al parc, vam dinar els nostres entrepans que ens havíem dut i ens vam creuar el parc de dalt a baix amb la bicicleta (si no es va en bici, jo no tinc clar que caminant es pugui creuar sense morir... xD)


Les meves fotos i el vídeo dels cèrvols! ^^ La primera foto són les nostres bicis i el banc on vam dinar.





També recomano anar-hi. 

Hej hej!

No comments :

Post a Comment