March 22, 2014

Weekend i Göteborg (Cap de setmana a Göteborg!)

El cap de setmana del 7-9 de març vam anar a Suècia, a Göteborg. El temps va ser molt millor que a Elsinor, i la temperatura molt més agradable. Vam anar-hi un cap de setmana sencer, així que ens vam allotjar a un alberg, que la veritat... estava molt bé. Molt net, les habitacions molt guays, la cuina també estava molt bé, i tenia una sala d'estar d'allò més còmoda i útil. No ho recordo super car... així que el recomano (Vandrarhem Stigbergsliden). 

Un altre dia vam anar a sopar un lloc (Linné Terrassen Kök & Barque ens va recomanar una noia que viu allà... que estava de mueeeeeeeerteeeee !!! Jo em vaig enamorar. Primer de tot el preu, vaig pagar 17€, però pel que vaig menjar, com em van tractar, i tot el que ens van servir... Fua! Tots vam demanar un plat només (plat únic), i és el que vam pagar, però ens van portar: beguda, un pa boníssim, pica-pica rollo entrant, el plat principal, i un postre! I jo que estava preocupada pel tema de la lactosa... quan els ho vaig dir, van modificar cada cosa que em portaven, només a mi, perquè jo ho pogués menjar! En plan casament. Jo... bueno, jo vaig quedar rendida a sus pies. No sé si ens van tractar de forma especial perquè érem molts (9 persones crec), però vamos... Perfecte. Ja sabeu que a mi el menjar em guanya molt... ara Göteborg encara m'agrada més! xD

Bueno, les fotitos va! Les primeres, evidentment, són del menjar al restaurant... Les fotos de l'esquerra són el meu menjar, les de la dreta el menjar d'una amiga. Les primeres són els entrants, les segones els plats principals.



Aquí més menjar... del mercat del peix que hi havia allà. La veritat és que tot feia molt bona pinta... quina ganaaa !!! I les fotos dels caps dels peixos les vaig fer per ma germana xD




I ara ja una mica de Göteborg, però més que res són fotos per recordar on vaig ser quan hi vaig anar al 2008, per fer un abans i un després ^^ Els sostres de colors dels edificis, i el port amb el submarí i el vaixell de guerra.


Que vagi bé!!

No comments :

Post a Comment