March 22, 2014

Solen kom tilbage! Foråret er på vej! (El sol ha tornat! La primavera s'acosta!)

Un post només per dir que després del gris gener i febrer... a mitjans de febrer el sol va començar a aparèixer i tots vam començar a olorar la primavera. I res, unes quantes fotos d'aquells assolellats dies de febrer per Copenhaguen. Les primeres són fotos de la uni, i de la meva bicicleta, en particular, gaudint de l'escalforeta del solet.



Aquestes altres fotos d'arbres i cel blau són, altra vegada, del costat de casa meu i del llac preciós que tinc quasi en propietat! =P



La foto del llac amb els ànecs i les que vénen a continuació ja són del mes de març, en un altre dia assolellat. I el vídeo cutre de després (amb banda sonora de la Princesa Prometida ^^) també! Però és que em va fer ilu...



I aquestes fotos són de la uni, de fa un parell de setmanes, des del 6è pis, on faig classe.



I afegeixo un vídeo ja que el tinc... el so és so ambient. El silenci és espectacular.


Dew!

No comments :

Post a Comment